Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Strona 1 MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile ul. Grabowa 18 64-920 Piła Numer identyfikacyjny REGON 00000000235654 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r. Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu sekretariat@sp4pila.dlaedu.pl E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz kierownik@sp4pila.dlaedu.pl Telefon kontaktowy 672131157 Data 2021-03-16 Miejscowość Piła Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. WIELKOPOLSKIE Powiat Powiat pilski Gmina Piła (gmina miejska) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1 1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? Strona 2 [ X ] NIE 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [ X ] NIE 3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ X ] NIE 4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ X ] TAK 5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] TAK Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Mimo niepełnego dostosowania budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami, jest możliwość ewakuacji oraz pomocy w momencie zagrożenia. Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się łącznie trzy wyjścia ewakuacyjne. Każde umożliwia bezpieczne opuszczenie budynku. Drogi ewakuacji są oznaczone w formie wizualnej. Wskazują kierunek ucieczki w momencie zagrożenia.Personel odpowiedzialny za ewakuacje jest odpowiednio przeszkolony. Do szkoły można wejść z psem przewodnikiem.W planach do końca roku 2021 jest również w holu budynku umieszczenie tablicy informacyjnej dotyczącej rozkładu pomieszczeń. Tym samym takie informacje będą przedstawione w sposób wizualny. Dział 2. Dostępność cyfrowa 1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności Liczba stron: 1 Liczba aplikacji: 0 Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności ID a11y-url www.sp4.e-pila.pl ID a11y-status [ X ] Zgodna ID a11y-data-sporzadzenie 2020-03-31 2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności Strona 3 Liczba stron: 1 Liczba aplikacji: 0 Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Adres strony internetowej www.facebook.com/szkolapodstawowanr4wpile Zgodność z UdC [ X ] Zgodna Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Strona internetowa placówki zostanie skorygowana. Filmy umieszczane na stronie będą zawierały tekst pisany. Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych [ X ] TAK e. Przesyłanie faksów [ X ] NIE f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE 2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 2 3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? Strona 4 [ X ] TAK b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X ] TAK 4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym 1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] NIE 2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? [ X ] NIE 3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE 4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X ] NIE